Avalon Organics Biotin B-Complex Thickening Shampoo Kullanıcı Yorumu


Avalon benim sevdiğim markalardan biri. Nispeten temiz içerikli ve bununla beraber uygun fiyatlı oluşuyla beğenimi kazanıyor.

Özelliklerinden bahsetmek gerekirse; saçları güçlendirmeyi, kalınlaştırmayı ve kurutmadan temizlemeyi vadediyor. İçeriğinde sert temizleme ajanları olmadığı belirtilmiş. Bunun yerine temizleyici ajan olarak Decyl Glucoside ve Coco Glucoside var. İkisi de güvenilir. Aynı zamanda içeriğinde paraben (ben takılmıyorum), sentetik koku ve renklendirici yok. Kullandığım süre boyunca gözlemlerim şu şekilde oldu:

- Saçlarımı ve saç derimi kurutmuyor. Şampuanlardan en büyük beklentim bu zaten. Çok kuru veya yıpranmış saçlar dışında her saç tipine uygun diye düşünüyorum.
- Ürünün en büyük iddiası saçları kalınlaştırma. Bu konuda herhangi bir yorum yapamıyorum; çünkü benim saçlarım zaten kalın telli. Eğer saçlarınızı kalınlaştıracak ürün avındaysanız beraberinde besin takviyesi kullanmayı düşünebilirsiniz. Şampuandan daha çok ve hızlı etki ediyor.
- Saçları temizleme performansı çok iyi. Her gün saç şekillendirici kullanıyorum ve bu şampuan saçlarımı kalıntı bırakmadan temizliyor.
- Ağır bir bitkisel kokuya sahip, bitkisel ağırlıklı içeriğinden dolayı pek şaşırdığımı söyleyemem. İlk kullanmaya başladığımda çok tuhaf gelmişti fakat zamanla alıştım. Kokuya karşı aşırı hassasiyeti olanlara uygun olmayabilir.

Benim beklentilerimi karşılayan, memnun kaldığım bir şampuan.

Kaynak: www.dortdortlukblog.com

Avalon Organics Biotin B-Complex Şampuanı'nı buradan satın alabilirsiniz.

Avalon Türkiye

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 yorum: