%100 Doğal ve Organik Şampuan = Avalon Organics (Kullanıcı Yorumu)


Benim gibi saçlarına ve cildine düşkün olan sevgili takipçilerim,

Saçlarınızı eğer kaynak, postiş, peruk gibi saç uzatma yolları ile uzatmayacaksanız, saçlarınızın saç köklerininden uzamasını düşünüyorsunuz demektir. Saçlarınızın normal saç uzama periyodundan daha hızlı uzatmanız mümkün. Gaza gelip saçlarımı kestirdikten sonra bir türlü eski haline getiremedim ne yaptıysam olmadı. Röfle , dip boya derken saçlarım sürekli kırılmaya ve uzamamaya başladı. Hangi şampuanı kullansam , hangi bakım maskesini denesem parlak ve uzun saçlarıma kavuşamadım. Blog yazdığım için sürekli araştırmaya başladım. Ve siz sevgili bayan takipçilerimin en çok istediği saç uzama konusuna değinmek istedim bugünkü yazımda. Bundan 1 ay önce Avalon markası ile tanıştım, yeni keşfettiğim bu marka bana, tonlarca para verip memnun kalamadığım ürünlerden daha iyi yaradı. Avalon şampuanımı disiplinli bir şekilde ve ihmal etmeden saç uzatıcı bakımlarımı yaptım.(önceden hep ihmal de ederdim,yalan yok:) Saç uzatmak amacıyla yapacağınız bakımın düzenli olması size çok şey kazandırır. O yüzden cilt bakımınıza nasıl özen gösteriyorsanız bence saçınıza da o denli önem göstermeniz gerekiyor. Dış görünüşü tamamlayan en önemli şey bence kıyafetten çok saç bakımından geçiyor.Bu arada Avalon Organics saç artırıcı şampuan içeriğinde keratin in mısır veya soya özlerinden, beta glukanının ise isveç yulaf kepeğinden elde edilmiş doğal türevlerini kullanmaları Avalon Organics’i diğer markalardan ayıran en belirgin özelliği bence.. Ben denedim, gerçekten çok memnun kaldım ve benim gibi saç problemi yaşayan kişilere ayna olmak istedim…Bu arada kırışık başlangıçlarım yaş 30’a dayanınca başladı :(

Saçlarımızın rapunzel  gibi olması dileklerimle:)

İletişim için:

avalonturkiye.blogspot.com.tr

Facebook: AvalonOrganicsTurkiye

Instagram: avalonorganics

Twitter: avalonturkiye

Kaynak: www.simayindunyasi.com

Avalon Organics Biotin B-Complex Şampuanı'nı buradan satın alabilirsiniz.

Avalon Türkiye

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 yorum: